tirsdag den 11. maj 2010

Summer cravings


click on the picture to watch big version
1 - Pearl owl earrings from Gina Tricot
2 - Yrsa singlet from Monki
3 - Silver ram skull ring from Fashionology
4 - Stephanie shorts from Gina Tricot
5 - Straw hat from MTWTFSS Weekday
6 - Maxi dress from H&M
7 - Anna dress from Monki
8 - Bird skull necklace II from Fashionology
9 - Armor ring from Fashionology
10 - Breeze dress from MTWTFSS Weekday
11 - Wedges from Scorett

IIH, jeg tror at jeg dør, hvis ikke jeg bare får nogle af disse skønne ting til sommeren.
Jeg ved godt at skoene er helt udsolgt, men jeg har været forelsket i dem i flere måneder nu, og jeg er stadig ikke træt af at kigge på dem..
Heldigvis, skal jeg ud og powershoppe med to af mine veninder på fredag, så der er en lille chance for at mine ønsker går i opfyldelse..


Aww, i really think, that i'm going to die if i don't get just a few of these lovely objects for the summer. I know that the shoes are completely sold out, but i've been chrushing on them for months now, and still not tired of looking at them..
Luckily, i'm going powershopping with 2 of my friends friday, so there is a small possibility, that my wishes are coming true..

2 kommentarer:

  1. Har lige trykket mig ind som fast læser!(:

    + jeg elsker dit hår, very Karen O.!

    SvarSlet
  2. Super dejligt!
    - og mange tak! :)

    SvarSlet